Yavru deve annesine sormuş:
-Anne bizim niye hörgücümüz var?
-Çöl sıcağında susuzluğa dayanabilelim diye.
-Anne bizim toynaklarımız niye bu kadar geniş?
-Çölde ayaklarımız kuma batmasın diye.
-Anne bizim boynumuz niye bu kadar uzun?
-Çölde uzaktan gelebilecek tehlikeleri görebilelim diye.
-Peki anne, Allah aşkına bizim Atatürk Orman Çiftliği'nde ne işimiz var?
Alice aşağıya düşer ve bir tavşanla karşılaşır. Önünde iki yol vardır, tavşana sorar: "Hangi yoldan gideyim?" Tavşan bugüne değin duyduğum en iyi cevaplardan birisini verir:
"Nereye gideceğini bilmiyorsan hangi yoldan gittiğinin hiçbir önemi yok."