Abdurrahman✓

Abdurrahman✓
@Pinkrosam
Dünya hayatı bir oyun, bir oyalanmadan başka bir şey değildir..... Ankebut s.64
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu da bende Sana.....
Bazen kalp ağır gelir göğüs kafesime. Belkide yaklaşıyorum son nefesime. Sensiz, siyah beyaz bir hayatım, Belki hiç, Belki çok, Belki anlamsız. Abdurrahman✓
Aşk
İnsan yalnız olunca neler neler düşünür.. gerçekleşmemiş hayallerini, uçup giden yıllarını, ilk aşk maceralarını...
1000k
Kötü işin sonu da kötü olur.
1000k
“Her şeyi bırakır, başımı alıp giderim!” diye düşündü. Ama hemen anladı hiçbir yere gidemeyeceğini. Hiçbir yerde hiç kimsenin ihtiyacı yoktu ona. Hayal ettiği hayatı da hiçbir yerde bulamayacağını anlamıştı.
1000k