Herkesi normalse nerede bu narsistler ?
O kadar haklı ki bana göre . İnternete girdiğimizde yüzlerce sayfa da narsitlerden korunmanız için bloglar makaleler mevcut. Hepimiz narsistiz aslında yalnızca bunu manipüle yoluyla farklı kullananlar mevcut . Kitapta çok farklı nitelikte anlatılmış. Bakınız diyorki herkes narsist avındaysa kim bu narsisler ?
Bütün sorun karşı tarafın narsisliğindeymiş gibi . Değersiz hissetmene neden olan onun davranışları değil . Senin onun davranışlarına ver(e)mediğin karşılıklar/sınırlar ..
Hayran kaldım .
Serdar Serdar Vatansever
Artık Kendin İçinSerdar Vatansever · Destek Yayınları · 2024241 okunma