Her insan mutlu olamaz .Çünkü; gereğinden fazla özler dünü, hak ettiğinden fazla . Düşünür yarını ve hiç haketmediği kadar bilinçsizce yaşar bugünü.Her insan mutlu olamaz çünkü gereğinden fazla özler hayatından çıkanları , hak ettiğinden daha büyük umutla bekler hayatına girecekleri ve asla göremez yanı başındakileri.
Çok sevdiğim bir ifade var: Ormanda yürürken bir yılan seni ısırıp kaçtıysa , onun peşinden gidip bunu hak etmediğini anlatmak yerine , hastaneye gitmelisin.