-Bana neden hep üzüntülerinizden, sıkıntılarınızdan söz ediyorsunuz? Mutlu olduğunuz zamanları da anlatsanıza!
-Mutluluk ha! Hiç görmedim! Ama hiç değilse sürekli mutluluğu düşünürüm. Beklerim onu.
sert bir dönemeçte fyodor mihailoviç belimden kavramak istedi.60'lı yılların bütün kızları gibi, el öpmeye, sarılmaya, kısacası her türlü ilgi ve yakınlığa karşı bir çekingenliğim vardı.
-Lütfen, diye seslendim, zahmet etmeyin, kolay kolay düşmem!
sözlerimden alınmış gibiydi, şöyle yanıtladı.
-oysa hemen şimdi düşmenizi öyle isterdim ki!