Evet, sanırım vahşileştirme en büyük günahlardan biri olabilir. Anlıyorsunuz... bunu nasıl ifade edebilirim?... Günahım derecesini belirleyen eylem değil. Bana, göre, ormandaki son ağacı kesmek ilk ağacı kesmekten daha kötüdür. İyi bir koca ve babayı öldürmenin bir seks manyağını öldürmekten daha kötü olduğunu düşünüyorum. Her iki durumda da eylem ve güdü aynı olabilir, fakat etkisi farklı olacaktır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖