Bir insana bir insan herhalde yeterdi.Fakat o da olmayınca?Her şeyin bir hayal,aldatıcı bir rüya,tam bir vehim olduğu meydana çıkınca ne yapılabilirdi?
Her şeyi kafamda yalnız başıma saklayamayacağım.Söylemek,bir şeyler,bir çok şeyler anlatmak istiyorum...Kime?..Şu koskocaman dünyada benim kadar yapayalnız dolaşan bir insan daha var mı acaba?Kime,ne anlatabilirdim?