Hepimizi toplasalar bir incir çekirdeğini doldurmayız diye düşünüyorum.Hele o zenginler,hele o paraya,kata,yata tapanlar,hele o gösteriş düşkünleri.Hepsini o süslü saatleriyle,pırlanta yüzükleriyle,limuzinleriyle birlikte gömmeli diye düşünüyorum.Aman ayrılmasınlar onlardan.