Philip Pirrip

Philip Pirrip
@Pirrip
Bir kedim bile yok anlıyor musun
yok
Neverland
5 okur puanı
Şubat 2024 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
her şey ben yaşarken oldu, bunu bilsin insanlar ben yaşarken koptu tufan ben yaşarken yeni baştan yaratıldı kainat her şeyi gördüm içim rahat gök yarıldı, çamura can verildi İsmet Özel
Şiir
Philip Pirrip
"Her şey ben yaşarken oldu bunu bilsin insanlar" esasen Oğuz Atay a aittir diye biliyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
yeni bir insanla tanışıyorsun… bakıyorsun dış görünüşler harikulade erkekler filinta, kadınlar ahu gibi. bir konuşuyor ki Türkçe öğrenmiş ecnebiler misali. düşünceleri Türkçesinden de kötü, dinlere sallayıp burçlara inanıyor, duaya inanmayıp manifestliyor… tabi başkasının neye inandığı beni ilgilendirmiyor diyemeyeceğim, bu mankafalarla aynı toplumda yaşamak, gerek yürürken gerek trafikte gerek evimde beni bayağı bir ortama çekerek bayağılaştırdığı ve bu toplumda çocuk yetiştireceğim için beni ve neslimin geleceğini de etkiliyor. hayata dair zevkleri herkesle aynı ve herkesle aynı olan şeyi, herkesle aynı yerden paylaşıp herkesleşmeyi iyi sanıyorlar. tabi kimin neyi, ne sandığı da beni ilgilendirir çünkü gün geçtikçe bu virüs herkese nüfuz ediyor ve her geçen gün bir şeyler daha normalleşiyor. bunları düşünürken diyorum bu acaba “geçmiş özlemiyle yeniye adapte olamayan yaşlı amca sendromu mu?” ama hayır ortada bir yeniden ziyade bir zeka yoksunluğu söz konusu ve bu ortamda zeka başka bayağı şeylerle ölçülüyor.
Philip Pirrip
Nedense hepiniz böyle düşünüyorsunuz, trajikomik bir şekilde hepiniz de farklı olduğunuzu düşünmeye devam ediyorsunuz, ayrıca bu herkesleşme halini yeni nesil minvaline indirgenmesi de mantıksız, bence artık kimse aynanın karşısına geçip ben ne bok yiyorum demiyor