Yazı deyince önce romanlar, şiirler edebiyat geleneği deği, bir odaya kapanıp masaya oturup, tek başına kendi içine dönen ve bu sayede kelimelerle yeni bir alem kuran insan gelir gözümün önüne.
Türk kadının ululuğunu çekemeyenlere, yerde sürdürenlere karşı ordumuz aynı tutkuyla ceza vermeyi istemeyecek mi ? Kadınına hakareti, bayrağına hakaret gibi düşünmüyor mu ?