Sadece_sen

Sadece_sen
@Piskopek
Gece Yine Siyahına Kavuştu , Ben Hala Sensizliğin Gölgesindeyim..!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Umarım bir gün sevdiğim ve sevildiğim kalpte olurum.❤
"Sevmek" dokunmak değildir , hissetmektir.
"Olursa olur , olmazsa alıştık zaten.."