Sadece_sen

Sadece_sen
@Piskopek
Kimbilir "belki" aklına düşüyorum dur bu gece...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tıpkı Nar gibiyim bu ara ; Dışım tek , içim paramparça.
Ne güzel demiş eskiler, "Umma ki küsmeyesin"😏
Gidene dur demek de neymiş , aha kapı buda sapı diyeceksin.!😏
"Bazen arayıp buldukların değil de , tesadüfen rasladıkların mutlu eder."