"Napıyosun?" dedi. "Ölüyorum." diye cevap verdim. Bakışları sonuca varmış bi hakimi andırdı bana.
"Herşeyi melankolizme bağlamak zorunda mısın?" dediğini duydum. "Sen de ölüyosun..." diyebilirdim ancak.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ne kadar dertli bi hayat yaşamışsın." Dedi.
"İnan seninki kadar değil" diye cevap verdim. Başta anlamsız şekilde baktı.
"Çünkü tek bir dert edinmene bakar etrafındaki tüm dert sahiplerini küçümsemen." Sanırım bazı şeyleri hatırlattım ona.