Piysofkeyk

Piysofkeyk
@Piysofkeyk
“𝐵𝑖𝑟 𝑏𝑒𝑛 𝑣𝑎𝑟𝑑ı𝑟 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒 𝑏𝑒𝑛’𝑑𝑒𝑛 𝑖𝑐̧𝑒𝑟𝑖”
DENİZİ ÖZLİYENLER İÇİN
Gemiler geçer rüyalarımda, Allı pullu gemiler, damların üzerinden; Ben zavallı, Ben yıllardır denize hasret, “Bakar bakar ağlarım.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
CIMBIZLI ŞiiR
Ne atom bombası, Ne Londra Konferansı; Bir elinde cımbız, Bir elinde ayna; Umurunda mı dünya!
Deli eder insanı bu dünya; Bu gece, bu yıldızlar, bu koku, Bu tepeden tırnağa çiçek açmış ağaç…
Anlatamıyorum
Ağlasam sesimi duyar mısınız, Mısralarımda; Dokunabilir misiniz, Gözyaşlarıma, ellerinizle? Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerin kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce. Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epice yaklaşmışım, duyuyorum; Anlatamıyorum. Nisan, 1940
Davet
Bekliyorum Öyle bir havada gel ki, Vazgeçmek mümkün olmasın. Nisan,1940