Bir kitap tekrar tekrar okumama rağmen nasıl aynı duyguları tekrar ve tekrar hissettirebiliyor bilmiyorum ama şaşırmamalıyım bence. :) Üçüncüsü için hazırım...
Kısa olduğu için okuması kolaydı ama beğendiğimi söylemeyeceğim çünkü kitabın editörlük kısmı güzel düzenlenmemişti. Şiir mi hikaye kitabı mi pek anlamadım. Daha iyi olabilirdi.
Tüm kitap boyunca sadece bu iki cümleyi sevdim.
"Geçen yaz hayaller vardı, umutlar vardı.
Şimdi ise herkesin yüreğinde bir enkaz..."
Yani en sevdiğim kitaplardan biri. Tekrar okumak güzel hissettirdi. Hâlâ okurken aynı duyguları yaşıyor olmam hem şaşırtıyor hem de şaşırtmıyor. Serinin tamamını bitirmeye hazırım.