Plyc_61

Plyc_61
@Plyc_61
bu arada dikkat ettin mi,bilmiyorum..teğmen öküz,dayak atan komutan da hayvan diye bağrdı...karargahtaki subay da it dedi..bu fukaralar insanı yüce,hayvanı da aşağılık bir şey sanıyorlar.
Sayfa 208