"Atları,bütün öbür hayvanları nasıl eğitebiliyorlar öyle, hayret! Çok oyalayıcı, avutucu buluyorum ben sirki. Hayvanları saygıyla izliyor ve... O zaman, insanlara da akıllarını kullanmaları öğretilebilir diye düşünüyorum. Sirkçiler, şeker vererek kalplerini kazanıp kendi yanlarına çekiyorlar hayvanları. Eh, biz de bakkaldan şeker alabiliriz. Insan ruhu için bize de şeker gerekli... ve bu şeker, sevecenliktir! Demek ki, delikanlı, sevecen olmalıyız,eli sopalı değil... Bizde hep bu ikinci yol yeğlenir... öyle değil mi?"