PINAR

Ah Oblomov...
Zekâca kimseden aşağı değildi, dedi. Tertemiz, billur gibi bir ruhu vardı. Asil heyecanları olan bir insandı. Ama hiçbir şey yapmadı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yalnızlığım, inzivam, huzurum.
Yiyorum, içiyorum, uyuyorum, gezmeye çıkıyorum. Ama birden keyfim kaçıyor, bir boşluk duyuyorum...
Kendi gücüme çok fazla güvendim. Kabahatim bu oldu.
- Niçin uyuyorsun? - Vaktin nasıl geçtiğini bilmemek için.