N.

N.
@Polatkanur
Sevilmemeyi rahatça kaldırabiliyorsun da sevilmek zor geliyor sana, sen de bunu anlamıyorsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Annesi çok sıkılıyor olmalıydı. Belki o da kendisi gibi sözsüz, gülmesiz, güneşsiz bir yerlerde büyümüş; onun da babası kendi babası gibi sadece bir resime ve hep bir duvara asılı durmuştu.
Bu dert bizi öldürür.
Ölmekse kötüydü. Ne bir yere gitmek, ne bir yerden dönmekti artık.
"Tekrar buluşacağız, bu dünyadan yorgun ayrılanların huzura kavuştuğu o yerde"