Polat

Polat
@Polattt1907
Kusura bakma dediler de O son kusura bakacaktık yanlış yaptık
Görmezsin bilirim duymazsın önemi yok ama hisset özledim seni olmasak da özledim olmanın imkanı olmasa da...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Elimde değildi unutamama Lütfet bu izdirami saadeti İhtima bile olsaydı sevgin Felaketim olur beklerdim seni
Esmez olur rüzgar getirmez saçlarını Lugati gönlümde olmaz sarmaz yaramı İrdeler durur beni kahı aşkımın kazası Farket artık ben ordayım bekliyor bir sızı
Eşsiz olmak mıydı mesele Leş bir hayat mıydı bu sızı İster miydin bu sessizliği Farkına vardığımda sensizliğin
Eşiğinde kalmış bir huzurun Leylası olmamış Mecnun un İnsafı kalmamış bir aşkın Farkında olarak sevmiştim