Hayatta ben en çok babamı sevdim
Karaçalılar gibi yardan bitme bir çocuk
Çarpık bacaklarıyla -ha düştü, ha düşecek-
Nasıl koşarsa ardından bir devin
O çapkın babamı ben öyle sevdim
Can Yücel
Gönül! Acın neden? Uyuduğun günlere mi yanarsın, uyumadığın gecelere mi ? Her güzellik gibi ömrün de çabuk geçtiğine mi yanıyorsun, o vefasıza düşkünlüğüne mi ?