Tosbikk

Tosbikk
@Portugaaa
"Ve nihayet ikimiz kactigimiz aşkların toplamiyiz.."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Telefon numaramı değiştirdim, telefonumda olan bütün hüzünlü şarkıları sildim,saçımı boyattım fotoğrafları sildim, uyurken artık hayal kurmamaya çalıştım, hiç makyaj yapmazken arada bir makyaj yapmaya başladım, geceleri geç saate kalmadım aklıma gelmesin diye. Ama bunların hiçbiri içimi değiştirmedi. Kalbinden silemedikten sonra insan unutamaz.Ne kadar değişirseniz değişin, kalbiniz değişmiyor..
1000Kitap
Tosbikk
Bir seyleri unutmaya çalışmak size unutturmaz sadece daha çok deşersiniz yaraları o yüzden acınızı sonuna kadar yaşayın ve kacmayin hiçbir şeyden.Naçizane fikrim ve tecrübem.🌸
Ve güz geldi Ömür Hanım. Dünya aydınlık sabahlarını yitiriyor usul usul. İnsanın içini karartan bulutların seferi var göğün maviliğinde. Yağmur ha yağdı ha yağacak. İncecik bir çisenti yokluyor boşluğunu insan yüreğinin. Hüznün bütün koşulları hazır.. 🍂 Şükrü Erbaş
Şiir
Tosbikk
Kalbimin üstünde binlerce bıçak ağzı..
Hayat felsefem dediğin söz/alıntı??
Anket
Tosbikk
Sen doğru isen yolun da doğru olur..