Öyle ki ölüm sıradanlaşmış, yıkımlar,kıyımlar günlük hayatın bir parçası haline gelmişti. Ölümden daha acı olansa ülkenin geri kalanını ve tüm dünyanın sessizliğiydi.
"Hepimiz insansak...Hayır, hepimiz insan olamazdık, insan türü dışında yeni bir tür oluşuyordu muhakkak.İnsan türünü küçümseyen, hor gören yeni bir canlı vardı artık, kendini yarı tanrı gibi gören bir tür belki de."
"Tarih kadar yalnız,bazen en kalabalık ortamlarda bile kendinizi yalnız hissettiğiniz olur.Bütün evrende sizin varlığından haberdar olan tek kişi yine sizmişsiniz gibi."