Ne kadar ürkünç bir iş. Kafamın içinde belirsiz yaratıklar olarak yüzen ve sadece var olmalarıyla yetindiğim cisimciklerin resmini çizmek. Rüyaların resmini çizmek kadar güç.
misal köpek en iyi ben havlarim diyen köpek gördünüz mü misal inek en iyi benim sütüm benden daha iyi süt yok diyen inek gördünüz mü ama insan denilen yaratık hep kendini övünmeyi çok seviyorum 🥰