Maalesef kitabı çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Kitap o kadar Osmanlıca kelimelerle dolu ki bütünlük kurmak zor oluyor. Benim gibi her kelimenin anlamını merak ediyorsanız tavsiye etmem çünkü adapte olmak zor oluyor. Kitabın arkasında sözlük var ama ona bakmak bile zaman sonra bıkkınlık yaratıyor. Kızlarağasının Piçi hikayesini beğendim ama genel anlamda kitabı sevmedim belki de bu benim tarihi kitap sevmememle alakalı olabilir. Okumak isteyenler yazarın dilini ve kelimeleri düşünerek almalılar kesinlikle. Reşad Ekrem KoçuKızlarağasının Piçi
Kitabı gerçekten çok beğendim. Konusu, yazarın dili olayların birbiriyle olan bağlantısı beni gerçekten çok etkiledi. Üç kadının birbirinden tamamen farklı hayatları olması ve bu üç kişinin bir noktada hayatlarının kesişmesi çok hoşuma gitti. Ayrıca kadınların toplumda nasıl yer edindiği ya da bir erkeğe nazaran aynı şeyler başına geldiğinde gördüğü muamele ve toplumdaki konumu kitaptaki sevdiğim noktalardan biri oldu.Okumayanlara kesinlikle tavsiye ediyorum, yazarın başka kitaplarını da almak istiyorum.
Laetitia ColombaniSaç Örgüsü