yakında kapatacağım bu hesabı. o yüzden fazla beklentiye girenlerden bu beklentiye son vermelerini istiyorum. burda yaptığım şeyler doğru değildi. büyük bir hataydı. iki kişi hariç kimseden özür dilemeyeceğim. onlardan başka kimseye karşı sorumlu hissetmedim kendimi. mesaj attığım kişiden cevap alana kadar bu hesaın ömrü.