Pranme

Pranme
@Pranme
LET IT BE!
Bu açıdan bakınca, yağmurda hüzün gibi birşey galiba: İlk başta aman bana ilişmesin diye didinir sakınırsın, emniyetli ve kuru kalmak için elinden geleni yaparsın, ama baktın ki olmuyor, baktın ki yağıyor üzerine dört bir koldan, gark olursun ta dibine kadar ve bir kez bu kadar battın mı içine, ha bir damla eksik ha bir damla fazla ne farkeder. Yağmur da hüzün gibi bir şey, yakalandın mı bir kez, azı çoğu yok artık. Olsa olsa "kuru kalabilenler" ve "sağanaktan nasibini alanlar" var.
Reklam

Pranme

, bir kitap okudu
Puan vermedi·418 syf.·
Beğendi
·
2019 8. kitabı
Elif Şafak
7.8/10 · 17,8bin okunma
Yalnız menfaatlere mi yumuşak avuçlarının hararetini teslim ederdi ?
Aslında tek sorunumuz; henüz onunla tanışalı bir kaç gün olmuşken ona seni seviyorum’ diyebiliyor olmamızdır.