Çağlaa

Çağlaa
@Prenses50
"Ama... hikayeler," "Kelimelerden ibarettir, daha fazlası değil."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Eskiden hikâyelerimizin hayatlarımız gibi doğrusal olduğunu zannederdim ama yanılmışım."
"Bana göre düşünceleri, duyguları ve izlenimleri başkalarıyla paylaşmak dünyadaki en büyük mutluluklardan biridir."