Kitabı büyük bir zevkle okudum çok beğendim çok güzel bir kitaptı.
kitabın konusu:
Çocuklarının yaramazlıklarından dolayı şikayet eden abi kardeşin, anneleri çocukların küçükken yaptığı yaramazlıkları Farklı bir yolla hatırlatıp “bu çocuklar kime çekti ?” sorusunun cevabını onlara göstermiştir. Babaannem Geri DöndüŞermin Yaşar
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitabı çok beğendim . Bu kitap benim okuduğum ilk Şermin YAŞAR ‘ın kitabıdır.
Kitabın konusu:
Okulu sevmeyen dört arkadaş “Eker” adlı bir grup kurarlar.23 Nisan için müdürün ve öğretmenlerin yerine geçecek olan öğrencileri seçmek için Atatürk’e teşekkür mektubu yazmaları gerekmektedir. Yarışmayı kazanıp müdür ve öğretmenlerin yerlerine geçmişlerdir, fakat sadece 23 Nisan’la kalmamıştır...
Oh Ne Âlâ MemleketŞermin Yaşar