📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Faydasını öne çıkarmak bir eylemin onurunu ve güzelliğini kanıtlamaz. Herkes buna uygun davranmaya mecburdur ve bize faydalı olan her eylem dürüsttür değerlendirmesi yapılırsa yanlış bir sonuca varılır.
"Her şey herkese aynı derecede uygun değildir."
İnsanlık bir gün, biyolojik olarak kendisine benzeyen, bir ana- babası, yavrusu, yüzü, duyguları olan, acı çeken, mutlu olan başka canlıları hunharca öldürüp yeme cinnetinden kurtulacak. Bundan adım kadar eminim. İlerideki kuşaklar bizim çağımızı hayretle okuyacak ve " Sahiden mi? Canlıları öldürüp onların gövdelerini mi yiyorlarmış?" diye inanamayacaklar.