Ayrık otu

Ayrık otu
@Proffesional
|Uludağ üniversitesi| 4/3
74 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
Aforizmalarım-...
Bilmek ve anlamak zorundayız. Dünya, ortasında bir çekirdeği bulunan, çekirdeğin etrafı suyun dördüncü formu olan hydroxyl ile çevrelenmiş, elmas gibi dayanıklı termal iletkenlerle bezenmiş dev bir mekanizmaya sahip, canlı bir hücre! İnsan, anlamadığı şeyi koruyamaz. Bize hayat veren bu gezegeni önce anlamakla başlıyor her şey. Buna aracı olabilirsem ne âlâ! Belki de Yaradan bizi buraya, bu gezegeni yok etmeyecek zekâda olup olmadığımızı test etmek için koydu. Ancak yaşatıyorsan yaşıyorsun belki de...
Reklam
İnanç(!)biraz sesizlik.
...Ağızlar açılmıyorsa, söylenecek önemli bir şey var demektir.
Yoksulluk incitir.Zenginlik süründürür.
Para mutluluk getirir. İyi de o zaman, yüksek bir hayat düzeyi sağlayacak parayı kazanan herkesin çalışmayı bırakması gerekirdi. Oysa insanlar o kadar para kazanınca eskisinden de tedirgin bir duruma geliyorlar, her şeyi kaybetmekten korkuyorlar sanki. Paranın parayı çektiği doğru. Yoksulluk mutsuzluk getirebilir ama para ille de mutluluk getirmez.
Sürüyle yürüyen kurdun boyunduruğundadır.
Şimdilerde ideal güzellik zayıf olmaktır ama binlerce yıl öncenin tanrıça imgeleri şişmandı. Aynı şey mutluluk için de geçerlidir. Bir dizi kural vardır, eğer bu kurallara uymazsan bilincin mutlu olduğun düşüncesini reddeder.
Herkes kendi kaderinin yazıcısıdır.
Bu yazıları yazdığın kalem yalnızca bir araç. Bilinci yoktur, onu elinde tutanın arzularına boyun eğer. Bu açıdan 'hayat' dediğimiz şeye çok benzer. Bu dünyada birçok insan bir rolü oynar, kendilerini yönlendiren bir 'Görünmez El' olduğunun farkında değildirler. Şu anda ruhunun bütün meramı senin ellerinde, harfleri yazdığın kalemde.
Reklam