Beni hiç tanımamış olan sana” diye başlayan, peşi sıra çocuğunun ölüm haberinin verildiği bu mektupta; tek taraflı aşkı, ömrünün son anına kadar kanayan yarası olmasına rağmen sevgiyle kabul etmiş genç bir kadının sessiz çığlıkları yankılanıyor.
Daha 13 yaşındayken karşı dairesine taşınan Bay R’ye beslediği çocuksu duyguların, gün geçtikçe artarak yerini sarsılmaz bağlılığa nasıl bıraktığını, adım adım esiri olduğu bu aşkın ateşinde yandığı her anı, hayatının en vazgeçilmez mutluluğu olarak anlattığı bu satırları, soluksuz bir heyecanla bilinmeyen kadının duygularını paylaşarak yaşıyorsunuz.
Beyza Alkoçun yazdığı bu kitap insani hayata bağlıyo resmen...Gerçekden okumayı hakk eden bir kitap...Tavsiye ediyorum...Okursaniz pişman olmazsınız...Opuyorumm
Kitabı çok beğendim gerçekden. Harika bir kitap. Her kese tavsiye ederim. Konu daha çok hayat ve sevdiğine daha pnceden değer vermek. Kadern birleşdirdiyi bu 13 kişi gittikçe yok olsalarda anıları her zaman Bestegülün kalbinde...