Psidan
Takip Et
Psidan
@Psidan
Okur
Çalışkan olmalıyız işimizi severek hakkı ile yapmalıyız ki faydamız olsun hep buna inandım ve bunun içinse çok okumalıyız
Psikolojik danışman
3 okur puanı
Nisan 2016 tarihinde katıldı
1
Kitap
1
Takip edilen
0
Takipçi
1
İnceleme
0
Alıntı
0
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
İncelemeler
Psidan
@Psidan
·
8/10
·
424 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2018 1. kitabı
Kitap çok sürükleyiciydi, severek okudum.Fakat ben muallakta kalan sonları hiç sevmem bundada öyleydi. “Ustam ve Ben “kitabında da öyleydi. Yani kurgu iyiydi sonu hariç
Edebiyat
Havva'nın Üç Kızı
Elif Şafak · Doğan Kitap · 2016
19,1bin okunma