Balonla Beş Hafta, Gezi yazısı olarak okuduğum ilk kitap oldu. Her an balon düşecek diye korkarak okudum ve sanki kitap okumadım da o balonda bende yolculuk yaptım, oldukça heyecanlı ve güzel olan bu romanı herkesin okumasını tavsiye ederim.
“İnanamıyorum. İnsanlar birbirlerine nasıl böyle şeyler yapar? Şu harika doğada barış içinde, hep birlikte mutlu yaşamak varken, hayatı birbirlerine zindan ediyorlar.”