Rhea

Rhea
@Psikojenik
İnsan konuşmasaydı -yazmak da içinde- yapacağı tek şey, topluca delirmek olurdu, bilirim.
Sayfa 48·Kitabı okudu
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sessizlik kimsenin bir başına kaldıracağı yük değil. Daha çok geçmişten konuşuruz. Gelecek bizim için acıklı bir zaman artık. Bugünü dersen, yılgınlık gibi bir şey, neyini konuşacaksın. İçindesin işte!
Sayfa 36·Kitabı okudu
Edebiyat
Ellerimiz Bir Su Gibi
İnsan bütün hayatını, sonunda yalnız kalmak için yaşıyor sanırım. Neredeyse hiç dışarı çıkmıyoruz. Bizi sokağa çıkaracak bir heyecanımız kalmadı. Dünya gittikçe büyüyen bir tedirginliğe dönüştü. Belki de yaşama korkusu. Aslına bakarsanız korkudan öte bir durum. Vazgeçme. Kabullenme. Kimsenin görmediği bir kırılma. Sessiz bir üşüme. İnsan yaşlandıkça yaralanmaya öyle açık hale geliyor ki bir gülüşü bile kaldıracak gücü kalmıyor.
Sayfa 36·Kitabı okudu
1000Kitap
İyimser bir gökyüzü altında, dünyanın bizimle ağlamasıdır keder.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Edebiyat
Ağlamayı bilmeseydik nasıl yaşardık bilmiyorum.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Edebiyat