Bu isyanım hepinize bir şahıs hesap açıyor bir tane kitapla ilgili bir paylaşımı yok neyini takip ediyorsunuz. Okuduğu bir kitap yok alıntıladığı bir kitap yok sırf kendi takipçi sayınız biraz fazla olsun diye yaptığınız şey onların kendilerini bir şey sanmalarına sebep oluyor. 1000Kitap okuyucu olmayan sayfaların kapanmasını istiyorum bana katılan bir sürü insan olduğuna da eminim. Bir ileti yok bir paylaşım yok sadece sapıklık için kullanılan belki yüzlerce hesap var uygulama sahibi olarak buna bir göz atmanızı istiyorum.Hiç birinizden beğeni beklemiyorum kardeşim basmıyor mu kafanız rt yapin etiketleyin düzen değişsin koyun gibi dolanmayi bırakın ses verin okuyup beğenip geçince faydanız mi var sanıyorsunuz.