Sevgili bilge,
Bana bir mektup yazmış olsaydın, ben de sana cevap vermiş olsaydım. Ya da son buluşmamızda büyük fırtına kopmuş olsaydı ve birçok söz yarım kalsaydı, bircok mesele cozume bağlanmadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak,anlatmak birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı...
#poyraz #ayşegül