" Her şeyi bildiklerimize göre algılarız, o an sahip olduğumuz çerçeveden geçmeyen bir şeyi bilemeyiz, bu sadece gelişimin başlangıcında değil, bütün yaşam boyu sürer ve bizim doğamızın bir parçasıdır."
"Koşullar bizim arzu ve beklentilerimizden bağımsızdır. Olaylar olması gerektiği gibi olur, kendi kurallarımızı dünyaya dayatmak ya da dünyadan bunlara uymasını beklemek sonu hüsrana giden en garantili yoldur. "
"Denize bakan göz başkadır, köpüğe bakan gözden. Köpüğün değil, denizin gözüyle bak sen! Köpükleri, gece gündüz deniz oluşturur ;fakat ne şaşılacak şey, köpüğü görüyorsun da denizi görmüyorsun!"