Adamlar... Babalar, abiler, kocalar, sevgililer, müdürler, şefler, arkadaşlar...
Ya hayır, olmaz diyorlar, ya sen delisin, kötüsün diyorlar, ya
gel, gitme, beceremezsin diye seni etkilemeye çalışıyorlar, ya
kötü kadın, orospu, bakire değil diye yargılıyorlar, damgalıyorlar. Ve biz... İşte biz, onlara bu izni veriyoruz
Bu mu bir yuva? Evlilik mi bir evin yuva olmasını sağlayan şey? Dört duvar arasına tıkılmış, birbirine yabancılaşmış, konuşulacak konusu kalmamış iki insanın birlikteliği mi yuva?