Fadili

Fadili
@Psycritical
Baudelaire, "Her nerede değilsem, orada mutlu olacakmışım gibi gelir" derken yanılmıyor olmalı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İnsan kendini mutsuz olduğuna inandırdığı kadar mutsuzdur." -Zygmunt Bauman
"Dert nerede ise deva oraya gider. Yoksulluk nerede ise nimet oraya gider. Soru nerede ise cevap oraya gönderilir. Gemi nerede ise su oradadır. Suyu bulmak istiyorsan susuzluğu elde et ki, sular fışkırmaya başlasın " (Mesnevi, Cilt 3
Konfüçyüs der ki, "Kimi mutluluğu yukarıda arar, kimi de aşağıda. Halbuki mutluluk insanla aynı hizadadır. "