" Şimdi kocasının yatağında oturmuş, her zaman yaptığı gibi onunla alçak sesle sohbet ediyordu, ikisinin de iyi yetişmiş insanlar olduğu belli, her zaman konuşacak şey buluyorlar. "
Ne yazık! Dünyada sadece tek bir varlığı sevmek, onu bütün kalbiyle sevmek ve karşınızda durup size bakar, cevap verir, konuşurken, sizi tanımadığını fark etmek! Sadece onun tesellisine ihtiyaç duymak ve bunu yapması gerektiğinden habersiz olan tek kişi olduğunu anlamak!