"İnsanlar doğar ve ölürlerdi. Yaşamanın anlamı buydu. Bizden öncekiler ölmüştü. Biz ve sonrakiler de ölecekti. Herkes ölürdü çünkü. Buna rağmen, dünyayı sonsuza kadar ikamet edeceğimiz bir yer sanmak ve onun içini döşemeye çalışmak hüzün vericiydi."
"Ölümün getirdiği şey ise hep aynıydı; hatırlamak ve onun payına düşen ne varsa. Acıyı yaratmak ve sonsuz kez tekrar etmek hatırlamanın topraklarına aitti."