Zübeydeee

"Tarihin barbar bir dönemini yaşıyoruz."
Sayfa 215·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ah!.. Canım ölüm.
"İnsanlar doğar ve ölürlerdi. Yaşamanın anlamı buydu. Bizden öncekiler ölmüştü. Biz ve sonrakiler de ölecekti. Herkes ölürdü çünkü. Buna rağmen, dünyayı sonsuza kadar ikamet edeceğimiz bir yer sanmak ve onun içini döşemeye çalışmak hüzün vericiydi."
Sayfa 178·Kitabı okudu
"Ölümün getirdiği şey ise hep aynıydı; hatırlamak ve onun payına düşen ne varsa. Acıyı yaratmak ve sonsuz kez tekrar etmek hatırlamanın topraklarına aitti."
Sayfa 78·Kitabı okudu
"Uyumak da bir bakıma yaşamaktır."
Sayfa 258·Kitabı okudu