Pınar ünsal

VLADIMIR: Seni özlüyordum... ama aynı zamanda mutluydum. Tuhaf değil mi?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
VLADIMIR: Hiç terk ettim mi seni ? ESTRAGON: Gitmeme izin verdin..
VLADIMIR: Burada yapacak işimiz kalmadı. ESRTAGON: Başka yerde de..
..önüme gelene, geçmiş olsun diyesim var.
Herkesin yerine üzülebilir ve sevinebilirim ben, herkesin yerine utanabilir ve kahrolabilirim, hiç ayrım gözetmem..