Hera

Hera
@Purelight
Görsel Sanatlar Öğretmeni
Gazi Üniversitesi
603 okur puanı
Mart 2017 tarihinde katıldı
İyi bir insan için yaşamak zor, ölüm kolay. Ben nasıl öleceğim acaba?..
Sayfa 267 - Yordam Edebiyat·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dudaklar ölür ama sözler yaşar ve sağ kalanların yüreğinde sonsuza dek yaşayacaktır da!
Sayfa 268 - Yordam Edebiyat·Kitabı okudu
Zengin de yolunu şaşırabilir!
Birinin açlıktan döner gözü, öbürünün ise altından. Ey insanlar, ey kardeşlerim dersin kendi kendine, silkinin, uyanın, düşünün, düşünmekten korkmayın!
Sayfa 240 - Yordam Edebiyat·Kitabı okudu
İnsan iyi bir şey beklediğinde yaşıyor demektir, hiçbir şey beklemiyorsa eğer, yaşamak değildir o.
Sayfa 250 - Yordam Edebiyat·Kitabı okudu
Olmak ya da Olmamak...
youtu.be/zxaa7rRl3sU Çok güzel bir Hamlet tiradı Nadir Sarıbacak'tan :)