Yüce tanrım, sevinç ve mutluluk insanı nasıl da güzelleştiriyor! İnsanın kalbi aşkla nasıl da çoşuyor! Kalbini başka birinin kalbine dökmek, herkesin mutlu olmasını, gülücükler saçmasını istiyor insan. Nasıl da bulaşıcı bir mutluluk bu!
Kimi zaman, 'Hayallerin nerede?' diye soruyorum kendime. Başımı sallayıp, 'Zaman ne çabuk geçiyor,' demekle yetiniyorum. Ardından başka sorular beliriyor kafamda: 'Ne yaptın yıllarını öyleyse?', 'en güzel zamanlarını nereye sakladın?', 'Yaşadın mı yaşamadın mı?' Sonra, 'Bak,' diyorum kendime, 'etrafındaki her şey nasıl da soğuyor.'