Değersiz hissettirildiğim hiçbir yerde durmayacağım. Ne kadar kötülük görürsem göreyim içinden tertemiz kurtulup iyiliği, sevgiyi ve inceliği savunacağım.Bir daha yüzüme kapanan hiçbir kapının arasına elimi koymayacağım!
Tüm zamanların en iyisi ve en kötüsüydü; bilgelik çağı, budalalık çağı, inanç devri, kuşku devri, ışık mevsimi, karanlık mevsimi, umut baharı, umutsuzluk kışıydı. Her şeyimiz vardı, hiçbir şeyimiz yoktu. Hepimiz dosdoğru öte yanı boylayacaktık.