Sonra aslında insanların şuan kafaya taktıkları şeyleri, kendinin çoktan aşmış olduğunu anlıyorsun, anlıyorsun mesela çok küçük yaşlarda olgunlaştığını, çünkü susuyorsun, susuyorsun ve hiçbir şeye şaşırmıyorsun.
Sevdiklerimiz bizi artık sevmediğinde mücadele edip onları yeniden kazanmak gibi bir aptallığa düşmemek gerekirdi. Kazandığın bir önceki sevdiğin insan olmuyordu maalesef.