Sağır oldum, insanların söylediklerini duyamıyorum.
Audica'da kulaklarıma işitme cihazı taktılar.
Hala duymuyorum.
Normal aslında bu durum, çünkü bana bir şey söyleyen yok.
Yalnızlık, özgürlük için ödenen bedeldir.
Sadık biri değilim, özgürlüğümü kaybetmeyi istemiyorum. Kafeslerden korkuyorum. Yalnız olmak, özgür olmak demektir.