İşte kitaplar böyle dostlardır .Bir hastane odasında tek başınıza;bütün hayattan soyutlanmisken bile size dost olurlar ve bambaşka zamanlara bambaşka dünyalara götürüp,bütün acılarınızı unuttular...
Sait Faik Abasıyanık'tan 2. kitabım bu. Evet çok güzel yazıyor, toplumsal yargısı, doğa deniz sevdası, yalnızlık kaygısı.. Aslında ince ve derin bir kalemi var. Lakin bana hitap etmiyor sanırım öyküleri.. Tabi buna 2 kitapla karar vermek olmaz. Daha ne eserleri var. Bu olmazsa öbüründe hitap eder :) ben bu kitabında yine diğer kitabının ismi olan son kuşlar öyküsünü bir de Sinağrit Baba öyküsünü çok sevdim.
Seçme HikayelerSait Faik Abasıyanık · İş Bankası Kültür Yayınları · 20206,9bin okunma
Dünya değişiyor dostlarım. Günün birinde gökyüzünde güz mevsiminde artık esmer lekeler göremeyeceksiniz. Günün birinde yol kenarlarında toprak anamızın koyu yeşil saçlarını da göremeyeceksiniz. Bizim için değil ama, çocuklar, sizin için kötü olacak. Biz kuşları ve yeşillikleri çok gördük. Sizin için kötü olacak.