İşte böyle ağbiler; ölmek istesen de ölünmüyor. Yaşanmıyor da... Sürün sürünebildiğin kadar...
Anladım ki insanın şansı yoksa ölemiyor bile...
Ben de o zaman kendi kendime, " Yaşar oğlum, ne yaşayabiliyorsun ne ölebiliyorsun.. Sen de boşver, nerden incelirse oradan kopsun!" deyip , odadaki arkadaşlardan birinden borç alıp, bir lokantaya daldım.